דף הבית » רץ ברשת » מתכון סינטה בתנור טעים

מתכון סינטה בתנור טעים

השאירו פרטים ונחזור מיד:

מתכון סינטה בתנור טעים

מבוא

מחפשים מנה מעוררת תיאבון שתרשים את האורחים שלכם? אל תחפש עוד! במאמר זה נדריך אתכם בתהליך בישול סינטה טעימה בתנור. בין אם אתם מארחים מסיבת ארוחת ערב או פשוט משתוקקים לסטייק עסיסי, המתכון הזה מושלם לכל אירוע.

רכיבים

לפני שנצלול להוראות הבישול, בואו נאסוף את כל המרכיבים הדרושים:

  • 1.5 קילו סטייק סינטה
  • 2 כפות שמן זית
  • 2 שיני שום, קצוצות
  • 1 כפית מלח
  • 1/2 כפית פלפל שחור
  • 1 כפית טימין מיובש
  • 1 כפית רוזמרין מיובש

הוראות

בצע את השלבים הפשוטים הבאים כדי לבשל סינטה מושלמת בתנור:

שלב 1: הכנת הסטייק

התחל בחימום מראש של התנור ל-400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס). מניחים את סטייק הסינטה על קרש חיתוך ומייבשים אותו במגבת נייר. זה יעזור לתבלינים להיצמד טוב יותר לבשר.

שלב 2: תיבול הסטייק

מערבבים בקערה קטנה את שמן הזית, השום הטחון, המלח, הפלפל השחור, הטימין היבש והרוזמרין המיובש. מערבבים היטב ליצירת מרינדה בטעם. לשפשף את המרינדה על כל הסטייק, לוודא שהיא מצופה באופן אחיד.

שלב 3: צליית הסטייק

מעבירים את סטייק הסינטה המתובל לתבנית אפייה או מחבת מברזל יצוק. מכניסים לתנור שחומם מראש וצולים כ-15-20 דקות, או עד שמגיעים לרמת העשייה הרצויה. עבור מדיום-רייר, כוון לטמפרטורה פנימית של 135°F (57°C).

שלב 4: מנוחה והגשה

לאחר שהסטייק מבושל לשלמות, מוציאים אותו מהתנור ונותנים לו לנוח כמה דקות. זה מאפשר למיצים להתפזר מחדש, וכתוצאה מכך סטייק רך וטעים יותר. פורסים את הסינטה כנגד הדגן ומגישים אותה לצד התוספות האהובות עליך.

טיפים וגיוונים

הנה כמה טיפים וגיוונים נוספים לשיפור הסינטה בתנור:

1. השריית לילה

אם יש לכם זמן, כבישה של סטייק הסינטה למשך הלילה תעצים את הטעמים. פשוט מניחים את הסטייק המתובל בשקית זיפלוק ומקררים אותו לפחות 4 שעות, או עדיף למשך הלילה.

2. הוספת ירקות

כדי להפוך אותה לארוחה שלמה, שקול להוסיף כמה ירקות לתבנית האפייה. בצל פרוס, פלפל או עגבניות שרי משלימים יפה את סטייק הסינטה. זורקים אותם עם מעט שמן זית ומתבלים במלח ופלפל לפני הצלייה.

3. לנסות תבלינים שונים

אל תהסס להתנסות בתיבולים שונים שיתאימו להעדפות הטעם שלך. אתה יכול להשתמש בתערובת תיבול סטייק, בשפשוף חריף, או אפילו במרינדת טריאקי לטוויסט ייחודי.

4. זיווג עם יין

סטייק סינטה מבושל בצורה מושלמת משתלב נפלא עם כוס יין אדום. בחר אדום בעל גוף מלא, כמו קברנה סוביניון או מלבק, כדי להשלים את הטעמים העשירים של הבשר.

להשראה נוספת לבישול, בדוק את ערוץ היוטיוב הזה המוקדש למתכוני סטייקים טעימים.

למידע נוסף על סטייק סינטה, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

סיכום

בישול סטייק סינטה בתנור הוא דרך פשוטה אך מרשימה ליהנות מנתח בשר רך וטעים. עם התבלינים וטכניקות הבישול הנכונות, תוכלו ליצור מנה באיכות מסעדה ממש במטבח שלכם. אז, אספו את המרכיבים שלכם, חממו את התנור הזה מראש והתכוננו להתענג על כל ביס עסיסי בסטייק הסינטה הביתי שלכם!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן