דף הבית » News » כמה זמן לשים צלעות טלה בתנור

כמה זמן לשים צלעות טלה בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לשים צלעות טלה בתנור

מבוא

כשזה מגיע לבישול צלעות טלה, התנור הוא שיטה פופולרית המניבה תוצאות עדינות וטעימות. בין אם אתם מכינים ארוחת ערב מיוחדת או פשוט משתוקקים לארוחה טעימה, לדעת כמה זמן להכניס צלעות טלה לתנור היא חיונית להשגת רמת העשייה המושלמת. במאמר זה נדריך אתכם בתהליך בישול צלעות טלה לשלמות.

בחירת צלעות הטלה הנכונות

לפני שאנחנו צוללים לתהליך הבישול, חשוב לבחור את צלעות הטלה הנכונות. חפשו צלעות בגודל שווה ובעלות כמות טובה של שיש. השיש הזה יעזור לשמור על לחות הבשר ולהוסיף טעם במהלך תהליך הבישול. בנוסף, קחו בחשבון את עובי הקצוות מכיוון שזה ישפיע על זמן הבישול.

הכנת צלעות הטלה

לפני הבישול, חיוני להכין כראוי את צלעות הטלה. התחל בטפיחתם במגבת נייר כדי להסיר עודפי לחות. זה יעזור לצלעות להשחים בצורה אחידה בתנור. מתבלים את הצלעות בתבלינים ובעשבי תיבול המועדפים עליכם, כמו מלח, פלפל, שום, רוזמרין או טימין. אפשרו לצלעות לשבת בטמפרטורת החדר כ-30 דקות כדי להבטיח בישול אחיד.

זמן בישול וטמפרטורה

זמן הבישול והטמפרטורה של צלעות טלה בתנור תלויים ברמת העשייה הרצויה ובסמיכות של הצלעות. כהנחיה כללית, חממו מראש את התנור ל-400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס) עבור צלעות טלה בינוניות-נדירות. לקבלת עשייה בינונית, הגדל את הטמפרטורה ל-425°F (220°C). התאימו את זמן הבישול בהתאם לעובי הקציצות:

  • צלעות בעובי 1 אינץ' (2.5 ס"מ): מבשלים 10-12 דקות עבור מדיום-רייר או 12-15 דקות עבור מדיום.
  • צלעות בעובי 1.5 אינץ' (3.8 ס"מ): מבשלים במשך 14-16 דקות עבור מדיום-רייר או 16-18 דקות עבור מדיום.
  • צלעות בעובי 2 אינץ' (5 ס"מ): מבשלים 18-20 דקות עבור מדיום-רייר או 20-22 דקות עבור מדיום.

בדיקת מידת העשייה

כדי להבטיח שצלעות הטלה שלך מבושלות לרמת העשייה הרצויה לך, השתמש במדחום בשר. הכניסו את המדחום לחלק העבה ביותר של הקצוץ, הימנעו מהעצם. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות:

  • בינוני-נדיר: 145°F (63°C)
  • בינוני: 160°F (71°C)

מנוחה והגשה

לאחר שצלעות הטלה מגיעות לטמפרטורה הרצויה, מוציאים אותן מהתנור ונותנים להן לנוח מספר דקות. זה מאפשר למיצים להתפזר מחדש, וכתוצאה מכך מנה אחרונה עדינה וטעימה יותר. הגישו את צלעות הטלה עם התוספות האהובות עליכם, כמו ירקות צלויים, פירה או סלט טרי.

למידע נוסף על צלעות טלה, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן