דף הבית » רץ ברשת » כמה זמן לבשל קילו וחצי אנטריקוט רוסטביף בתנור

כמה זמן לבשל קילו וחצי אנטריקוט רוסטביף בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לבשל קילו וחצי אנטריקוט רוסטביף בתנור

מבוא

רוסטביף אנטריקוט הוא נתח בשר טעים וטעים המושלם לאירועים מיוחדים או לארוחה משפחתית דשנה. בישולו בתנור מאפשר פיזור חום אחיד, וכתוצאה מכך צלי רך ועסיסי. במאמר זה נדריך אתכם כמה זמן לבשל קילו וחצי אנטריקוט רוסטביף בתנור כדי להגיע לעשייה המושלמת.

בחירת הגזרה הנכונה

לפני הצלילה לתהליך הבישול, חשוב לבחור את הנתח הנכון של אנטריקוט צלי בקר. חפשו נתח משויש היטב עם כמות טובה של שומן, כי זה יתרום לטעם ולעדינות של הבשר. בנוסף, יש לוודא שהבשר טרי ואיכותי.

הכנה ותיבול

התחל בחימום מראש של התנור ל-180 מעלות צלזיוס (350 מעלות פרנהייט). בזמן שהתנור מתחמם, הכינו את הרוסטביף אנטריקוט על ידי חיתוך כל עודפי שומן וקשירתו בחוט מטבח כדי להבטיח בישול אחיד. מתבלים את הבשר בנדיבות במלח, פלפל וכל עשבי תיבול או תבלינים רצויים אחרים. נותנים לבשר לשבת בטמפרטורת החדר כ-30 דקות כדי לאפשר לטעמים לחדור.

זמן בישול וטמפרטורה

זמן הבישול של קילו וחצי אנטריקוט רוסטביף בתנור תלוי ברמת העשייה הרצויה. הנה הנחיה כללית:

  • נדיר: מבשלים כ-15-20 דקות לכל קילוגרם, או עד שהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-50-55°C (120-130°F).
  • בינוני-רייר: מבשלים כ-20-25 דקות לכל קילוגרם, או עד שהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-55-60°C (130-140°F).
  • בינוני: מבשלים כ-25-30 דקות לכל קילוגרם, או עד שהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-60-65°C (140-150°F).
  • עשוי היטב: מבשלים כ-30-35 דקות לכל קילוגרם, או עד שהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-70 מעלות צלזיוס (160 מעלות פרנהייט) ומעלה.

חשוב לציין שאלו רק הנחיות, וזמן הבישול בפועל עשוי להשתנות בהתאם לתנור ולהעדפותיך האישיות. כדי להבטיח דיוק, השתמשו במדחום לבשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של האנטריקוט הרוסטביף.

מנוחה והגשה

לאחר שהאנטריקוט הרוסטביף מגיע למידת העשייה הרצויה, מוציאים אותו מהתנור ונותנים לו לנוח כ-10-15 דקות. זה מאפשר למיצים להתפזר מחדש, וכתוצאה מכך לצלי רך וטעים יותר. לאחר המנוחה, מסירים בזהירות את חוט המטבח ופורסים את הבשר כנגד התבואה לרכות מקסימלית. הגישו את הרוסטביף אנטריקוט עם התוספות האהובות עליכם ותהנו!

לטיפים נוספים לבישול והשראת מתכונים, אתה יכול לבדוק את YouTube . אם אתה רוצה ללמוד עוד על נתחי בקר שונים או טכניקות בישול, בקר בוויקיפדיה נמצא כאן .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן