דף הבית » מעניין » איך לבשל עוף במלח בתנור

איך לבשל עוף במלח בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך לבשל עוף במלח בתנור

מבוא

מחפשים דרך חדשה ומרגשת לבשל עוף? אל תחפש עוד! במאמר זה נחקור את הטכניקה של בישול עוף במלח בתנור. שיטה זו לא רק מעניקה לעוף טעם מדהים אלא גם עוזרת לשמור עליו לח ועסיסי. בין אם אתה שף ותיק או מתחיל במטבח, המתכון הזה בטוח ירשים את בלוטות הטעם שלך.

מה זה עוף במלח?

עוף במלח, המכונה גם עוף אפוי במלח, היא שיטת בישול הכוללת לעטוף עוף שלם בשכבת מלח עבה לפני אפייתו בתנור. המלח פועל כמבודד טבעי, לוכד את הלחות בתוך העוף ומחדיר לו מליחות עדינה. התוצאה היא עוף רך ובטעם טעים להפליא.

הכנת העוף

כדי להכין את העוף לבישול, התחילו בניקוי יסודי ויבשו אותו בנייר סופג. הקפד להסיר כל גיבולים או שומן עודף מהחלל. לאחר מכן, מתבלים את העוף בעשבי התיבול והתבלינים האהובים עליכם. אתה יכול להשתמש בשילוב פשוט של מלח, פלפל ואבקת שום, או להיות יצירתי עם טעמים כמו רוזמרין, טימין או פפריקה.

קרום המלח

עכשיו הגיע הזמן ליצור את קרום המלח. בקערת ערבוב גדולה מערבבים מלח כשר עם חלבונים ומעט מים. מערבבים עד שהמלח הופך לח ושומר על צורתו כשהוא סוחט אותו. מורחים שכבה מתערובת המלח על תחתית תבנית אפייה ויוצרים מצע לעוף. מניחים את העוף המתובל על מצע המלח ומכסים אותו לגמרי בתערובת המלח שנותרה. מוודאים שהעוף אטום לחלוטין בתוך קרום המלח.

מחממים את התנור ל-400 מעלות צלזיוס (400 מעלות צלזיוס) ומניחים בזהירות את תבנית האפייה עם העוף בתנור. זמן הבישול יהיה תלוי בגודל העוף. ככלל, מבשלים את העוף כ-20 דקות לכל קילוגרם. לדוגמה, עוף במשקל 4 קילו ייקח בערך 80 דקות לבשל.

התוצאה

לאחר שהעוף מוכן, מוציאים אותו מהתנור ונותנים לו לנוח כמה דקות. קרום המלח יתקשה במהלך תהליך הבישול, וייצור מעטפת הגנה סביב העוף. פותחים בזהירות את קרום המלח וזורקים אותו. תישאר עם עוף צלוי להפליא עדין וטעים להפליא.

הגישו את העוף חם עם התוספות האהובות עליכם. זה משתלב היטב עם ירקות צלויים, פירה או סלט טרי. הבשר יהיה עסיסי להפליא ומחדיר את הטעמים העדינים של קרום המלח. המשפחה והחברים שלך יופתעו מהטעמים של שיטת הבישול הייחודית הזו.

סיכום

בישול עוף במלח בתנור הוא דרך נפלאה לשפר את הכישורים הקולינריים שלך ולהרשים את האורחים שלך. קרום המלח נועל את הלחות, וכתוצאה מכך עוף עסיסי ובעל טעם. נסה את המתכון הזה ותחווה בעצמך את הקסם של עוף אפוי במלח. למידע נוסף על טכניקות בישול, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן