דף הבית » Wow » משך השהות באירופה לתיירים

משך השהות באירופה לתיירים

השאירו פרטים ונחזור מיד:

משך השהות באירופה לתיירים

מבוא

כאשר מתכננים טיול לאירופה, חשוב להבין את משך השהות המותר לתיירים בכל מדינה. למרות שהכללים עשויים להשתנות מעט ממדינה אירופית אחת לאחרת, מאמר זה יספק סקירה כללית של משך השהייה המרבי לתיירים באירופה.

הבנת אזור שנגן

אזור שנגן הוא אזור הכולל 26 מדינות אירופיות שביטלו את ביקורת הדרכונים בגבולותיהן ההדדיים. המשמעות היא שמטיילים יכולים לנוע בחופשיות בתוך אזור שנגן ללא צורך באשרות נוספות או בבדיקת דרכונים. חשוב לציין שלא כל מדינות אירופה הן חלק מאזור שנגן.

משך השהות באזור שנגן

עבור תיירים המבקרים באזור שנגן, משך השהייה המרבי הוא בדרך כלל 90 יום בתוך תקופה של 180 יום. המשמעות היא שאתה יכול לבלות בסך הכל 90 ימים בתוך כל תקופה של 180 יום באזור שנגן. לאחר שהגעת למגבלת 90 הימים, עליך לעזוב את אזור שנגן ולא תוכל לחזור עד שחלפה תקופת 180 הימים.

משך השהות במדינות אירופה שאינן של שנגן

עבור מדינות אירופה שאינן חלק מאזור שנגן, משך השהייה לתיירים עשוי להשתנות. חשוב לבדוק את דרישות הוויזה והתקנות הספציפיות של כל מדינה בה אתם מתכננים לבקר. מדינות מסוימות עשויות לאפשר לתיירים לשהות עד 90 יום, בעוד שאחרות עשויות להיות קצרות יותר או יותר.

השוואה מהירה

מדינה משך שהות
צָרְפַת 90 ימים בתוך תקופה של 180 יום (אזור שנגן)
גֶרמָנִיָה 90 ימים בתוך תקופה של 180 יום (אזור שנגן)
אִיטַלִיָה 90 ימים בתוך תקופה של 180 יום (אזור שנגן)
הממלכה המאוחדת עד 6 חודשים
סְפָרַד 90 ימים בתוך תקופה של 180 יום (אזור שנגן)
יָוָן 90 ימים בתוך תקופה של 180 יום (אזור שנגן)
שוויץ 90 ימים בתוך תקופה של 180 יום (אזור שנגן)
טורקיה עד 90 ימים בפרק זמן של 180 יום

סיכום

כאשר מתכננים את הטיול שלכם לאירופה, חיוני להיות מודעים למשך השהייה המותרת לתיירים בכל מדינה. מדינות אזור שנגן מתירות בדרך כלל שהות מקסימלית של 90 יום בתוך תקופה של 180 יום, בעוד שלמדינות שאינן שנגן עשויות להיות תקנות שונות. חשוב לבדוק את דרישות הוויזה והתקנות הספציפיות של כל מדינה שבה אתה מתכנן לבקר כדי להבטיח ציות לכללים שלה. על ידי הבנת משך השהייה, אתה יכול לתכנן את מסלול הטיול שלך בהתאם ולהפיק את המרב מההרפתקה האירופית שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן