דף הבית » Wow » כמה זמן מותר לך להישאר בארצות הברית?

כמה זמן מותר לך להישאר בארצות הברית?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מותר לך להישאר בארצות הברית?

הבנת משך הוויזה

כאשר מתכננים טיול לארצות הברית, חשוב להיות מודעים למשך השהייה המותרת בוויזה. משך הזמן שאתה יכול לשהות בארה"ב תלוי בגורמים שונים, כולל סוג הויזה שאתה מחזיק ומטרת הביקור שלך.

אשרות מבקרים

אם אתה מבקר בארצות הברית למטרות תיירות או עסקיות, ייתכן שאתה זכאי לאשרת ביקור B-1 או B-2. אשרות אלו מאפשרות בדרך כלל שהות מקסימלית של שישה חודשים. עם זאת, משך השהייה בפועל נקבע על ידי קצין המכס והגנת הגבולות האמריקאי (CBP) בנמל הכניסה. הם יחתימו בדרכון שלך את התאריך שעד אליו מותר לך להישאר.

ויזות סטודנטים

סטודנטים העוסקים בתוכניות אקדמיות בארצות הברית מקבלים בדרך כלל אשרת F-1. משך השהות בוויזת F-1 תלוי באורך התוכנית. סטודנטים רשאים להישאר בדרך כלל עד סיום לימודיהם, לרבות כל תקופת הכשרה מעשית מוסמכת.

הארכת שהותך

אם ברצונך להאריך את שהותך בארצות הברית מעבר למשך המותר בוויזה שלך, עליך להגיש בקשה להארכה. תהליך הארכת שהייתכם משתנה בהתאם לסוג הויזה שאתם מחזיקים.

הרחבות ויזת מבקר

אם אתה על ויזת מבקר B-1 או B-2 וצריך להאריך את שהייתך, עליך להגיש טופס I-539, בקשה להארכת/שינוי סטטוס שאינם מהגרים, לשירותי האזרחות וההגירה של ארה"ב (USCIS) לפני האישור שלך השהייה יפוג. חשוב להגיש את הבקשה זמן רב מראש כדי לאפשר זמן טיפול.

הארכת אשרת סטודנט

סטודנטים בעלי אשרת F-1 הזקוקים לזמן נוסף כדי להשלים את לימודיהם או להשתתף בהכשרה מעשית אופציונלית חייבים לעבוד עם פקיד בית הספר המיועד להם (DSO) כדי להגיש טופס I-20, תעודת זכאות לסטטוס סטודנט שאינו מהגר, ולהגיש בקשה הרחבה באמצעות מערכת המידע לסטודנטים וחילופי מבקרים (SEVIS).

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול להישאר בארצות הברית מעבר למשך המותר בוויזה שלי?

ת: אם ברצונך להישאר יותר מהתקופה המורשית בוויזה שלך, עליך להגיש בקשה להארכה לפני שתפוגה.

ש: כמה זמן לוקח לעבד הארכת ויזה?

ת: זמן הטיפול בהארכות ויזה יכול להשתנות. מומלץ להגיש את הבקשה זמן רב מראש כדי לאפשר זמן טיפול מספיק.

ש: מה קורה אם הארכת הויזה שלי תידחה?

ת: אם הארכת הויזה שלך נדחתה, עליך לעזוב את ארצות הברית לפני שהשהייה המורשית שלך יפוג. אם לא תעשה זאת, עלולה להוביל להשהיית האשרה שלך מופרזת, דבר שעלול להיות בעל השלכות חמורות על נסיעות עתידיות לארה"ב

סיכום

הבנת משך השהייה המותר בוויזה שלך היא חיונית בעת תכנון טיול לארצות הברית. אשרות מבקרים מאפשרות בדרך כלל שהות מקסימלית של שישה חודשים, בעוד אשרות סטודנטים ניתנות למשך התכנית האקדמית. אם אתה צריך להאריך את שהותך, חשוב לעקוב אחר הנהלים המתאימים ולהגיש את הבקשות הנדרשות בזמן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן