דף הבית » Wow » כמה זמן נמשך יום שישי השחור? – בלוג

כמה זמן נמשך יום שישי השחור? – בלוג

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשך יום שישי השחור? – בלוג

מבוא

יום שישי השחור, היום שאחרי חג ההודיה, ידוע כיום הקניות הגדול ביותר בשנה. זהו יום שבו קמעונאים מציעים הנחות ומבצעים משמעותיים כדי למשוך לקוחות. אם אתם תוהים כמה זמן נמשך הבלאק פריידי ומתי אתם יכולים לנצל את המבצעים הטובים ביותר, הגעתם למקום הנכון.

משך יום שישי השחור

יום שישי השחור מתחיל באופן מסורתי ביום שישי שלאחר חג ההודיה בארצות הברית. עם זאת, בשנים האחרונות, קמעונאים רבים האריכו את משך מכירות ה-Black Friday שלהם. זה הפך להיות נפוץ שחנויות מתחילות להציע הנחות ומבצעים בתחילת השבוע, לפעמים אפילו בחג ההודיה עצמו.

מבצעי בלאק פריידי מוקדם

חלק מהקמעונאים מתחילים כעת את מכירות הבלאק פריידי שלהם כבר ביום שני או שלישי לפני חג ההודיה. מבצעים מוקדמים אלה זמינים לעתים קרובות הן בחנות והן באינטרנט, ומאפשרים לקונים להתחיל בקניות לחג שלהם.

מכירות חג ההודיה

בנוסף למבצעים מוקדמים, חנויות רבות מציעות גם מבצעים מיוחדים בחג ההודיה. זה נותן לקונים את ההזדמנות לנצל את ההנחות לפני שהבלאק פריידי מתחיל רשמית.

בלאק פריידי ממש

האירוע המרכזי, עם זאת, הוא עדיין הבלאק פריידי עצמו. ביום זה, קמעונאים בדרך כלל מציעים את ההנחות הגדולות ביותר שלהם ועסקאות דלתות. חנויות נפתחות מוקדם, לפעמים כבר בחצות, כדי להכיל את ההמונים הגדולים של קונים להוטים.

מכירות Black Friday מורחבות

בעוד שבלאק פריידי הוא באופן מסורתי אירוע של יום אחד, קמעונאים רבים מרחיבים כעת את המכירות שלהם לאורך סוף השבוע ועד לסייבר מאנדיי. זה אומר שאתה יכול להמשיך למצוא מבצעים והנחות נהדרות גם אחרי שהטירוף הראשוני של בלאק פריידי חלף.

סוף שבוע של בלאק פריידי

סוף השבוע של יום שישי השחור כולל בדרך כלל שבת וראשון לאחר האירוע המרכזי. קמעונאים ממשיכים לעתים קרובות להציע הנחות ומבצעים במהלך תקופה זו כדי למשוך קונים שאולי החמיצו את המכירות של יום שישי.

יום שני הסייבר

סייבר מאנדיי, שחל ביום שני שאחרי חג ההודיה, הוא עוד יום קניות מרכזי. בעוד שבלאק פריידי ידוע במבצעים בחנויות, סייבר מאנדיי מתמקד במכירות מקוונות. קמעונאים רבים מציעים הנחות ומבצעים מקוונים בלעדיים ביום זה.

השוואה מהירה

מִקרֶה מֶשֶׁך
מבצעי בלאק פריידי מוקדם שני/שלישי לפני חג ההודיה
מכירות חג ההודיה חג ההודיה
בלאק פריידי ממש יום שישי לאחר חג ההודיה
סוף שבוע של בלאק פריידי שבת וראשון אחרי יום שישי השחור
יום שני הסייבר יום שני לאחר חג ההודיה

סיכום

יום שישי השחור הפך מאירוע של יום אחד לאירוע קניות רב ימים. בעוד שהמכירות העיקריות עדיין מתרחשות ביום שישי שלאחר חג ההודיה, קמעונאים רבים מציעים כעת מבצעים מוקדמים, מבצעי חג ההודיה ומכירות מורחבות לאורך סוף השבוע ועד לסייבר מאנדיי. משך הזמן הממושך הזה מאפשר לקונים לנצל את ההנחות ולמצוא מבצעים מעולים לפרק זמן ארוך יותר. אז, סמן את היומנים שלך והתכונן לחנות עד שתרד!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן