דף הבית » News » כמה זמן מותר לך להישאר בארה"ב?

כמה זמן מותר לך להישאר בארה"ב?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מותר לך להישאר בארה"ב?

מבוא

כאשר מתכננים טיול לארצות הברית, חשוב להבין את הכללים והתקנות לגבי משך השהייה. כמטייל ישראלי, חיוני להיות מודע להנחיות הספציפיות החלות עליך. מאמר זה יספק לך סקירה של כמה זמן אתה רשאי להישאר בארה"ב כאזרח ישראלי.

תוכנית ויתור על ויזה

אזרחים ישראלים זכאים לנסוע לארצות הברית במסגרת תוכנית ויתור ויזה (VWP). תוכנית זו מאפשרת לאזרחים מהמדינות המשתתפות, כולל ישראל, לבקר בארה"ב למטרות תיירות או עסקיות ללא קבלת ויזה. במקום זאת, על הנוסעים להגיש בקשה למערכת אלקטרונית לאישור נסיעות (ESTA) לפני נסיעתם.

ESTA ומשך השהייה

במסגרת ה-VWP, מטיילים ישראלים יכולים לשהות בארצות הברית לכל היותר 90 ימים לכל ביקור. תקופה זו של 90 יום מתחילה מיום ההגעה לארה"ב. חשוב לציין כי משך זה כולל הן פעילויות תיירות והן עסקיות.

מספר ערכים והרחבות

אזרחים ישראלים הנכנסים לארצות הברית במסגרת ה-VWP מקבלים בדרך כלל מספר כניסות במהלך תקופת התוקף של ה-ESTA שלהם. המשמעות היא שאתה יכול לעזוב ולהיכנס מחדש לארה"ב בתוך התקופה של 90 יום. עם זאת, כל כניסה כפופה לשיקול דעתו של קצין המכס והגנת הגבולות בארה"ב (CBP) בנמל הכניסה.

אם ברצונך להאריך את שהייתך מעבר ל-90 הימים הראשונים, יש צורך להגיש בקשה להארכה עם שירותי האזרחות וההגירה של ארה"ב (USCIS) לפני שהשהייה המורשית שלך יפוג. הארכות ניתנות על בסיס כל מקרה לגופו וכפופות לאישור.

ויזת מבקר (ויזה B-2)

אם אתם מתכננים לשהות בארצות הברית יותר מ-90 יום או שמטרת הביקור שלכם אינה נופלת תחת ה-VWP, תצטרכו להגיש בקשה לוויזת מבקר, במיוחד את אשרת B-2. אשרת B-2 מיועדת לתיירים, אנשים המבקרים חברים או קרובי משפחה, ולמי שמחפשים טיפול רפואי או משתתפים באירועים חברתיים.

משך השהות עם ויזה B-2

עם אשרת B-2, מטיילים ישראלים יכולים לשהות בארצות הברית לכל היותר שישה חודשים לביקור. עם זאת, משך השהייה בפועל נקבע על ידי קצין המכס והגנת הגבולות בארה"ב בנמל הכניסה. חשוב לציין שלקצין יש סמכות להעניק תקופת שהייה קצרה יותר בהתאם למטרת ביקורך.

הרחבות לבעלי ויזה B-2

אם אתה צריך להאריך את שהותך מעבר לששת החודשים הראשונים, עליך להגיש בקשה לשירותי האזרחות וההגירה של ארה"ב. הארכות ניתנות על בסיס כל מקרה לגופו ומחייבות סיבות תקפות להארכת השהות, כגון טיפול רפואי או נסיבות בלתי צפויות.

סיכום

כמטייל ישראלי, חשוב להבין את משך השהייה המותר בארצות הברית. במסגרת תוכנית ויתור ויזה, אתה יכול לשהות לכל היותר 90 יום לביקור, בעוד אשרת B-2 מאפשרת שהות מקסימלית של שישה חודשים. חשוב לציית לכללים ולתקנות שנקבעו על ידי הרשויות בארה"ב כדי להבטיח טיול חלק ומהנה. זכור לבדוק תמיד את העדכונים והדרישות העדכניים ביותר לפני תכנון הביקור שלך בארצות הברית.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן