דף הבית » אנציקלופדיה » כמה זמן לבשל בשר אווז בתנור – מדריך

כמה זמן לבשל בשר אווז בתנור – מדריך

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לבשל בשר אווז בתנור – מדריך

מבוא

בשר אווז הוא אופציה טעימה ומלאת טעם לאירוע מיוחד או ארוחת חג. בישול אווז בתנור דורש קצת תשומת לב כדי להבטיח שהוא ייצא רך ועסיסי. במאמר זה נדריך אתכם בתהליך בישול בשר אווז, כולל זמן הבישול האידיאלי, הטמפרטורה וכמה טיפים שימושיים.

הכנת האווז

לפני בישול האווז, חשוב להכין אותו כראוי. התחל על ידי הסרת כל גיבולים או שומן עודף מהחלל. שוטפים את האווז היטב במים קרים ומייבשים אותו בנייר סופג. מתבלים את הציפור במלח, פלפל וכל עשבי תיבול או תבלינים רצויים.

בחירת הטמפרטורה הנכונה

חימום מוקדם של התנור חיוני לבישול בשר אווז. כוונו את טמפרטורת התנור ל-325°F (160°C) לתהליך בישול איטי ואחיד. טמפרטורה זו מאפשרת לשומן להתפזר ולבשר להתבשל בצורה אחידה מבלי להתייבש.

זמן בישול

זמן הבישול של בשר אווז תלוי במשקל הציפור. ככלל, חשב כ-20 דקות בישול לכל קילוגרם (450 גרם) של אווז. עם זאת, חיוני להשתמש במדחום לבשר כדי להבטיח שהטמפרטורה הפנימית תגיע ל-165°F (74°C) לצריכה בטוחה.

תהליך בישול

מניחים את האווז המתובל על רשת צלייה בתבנית צלייה, צד החזה כלפי מעלה. זה מאפשר לשומן לטפטף הרחק מהבשר, וכתוצאה מכך עור פריך. מכסים את האווז ברפיון בנייר אלומיניום כדי למנוע השחמה יתרה. מכניסים את תבנית הצלייה לתנור שחומם מראש ונותנים לה להתבשל בהתאם לזמן הבישול המחושב.

לבסס את האווז

במהלך תהליך הבישול, עיסת האווז במיצים משלו או בחמאה מומסת עוזרת לשמור על לחות הבשר ומשפרת את הטעם. מבסו את האווז כל 30 דקות על ידי שימוש באסטר או כפית כדי לשפוך את המיצים על הציפור. שלב זה מבטיח תוצאה עסיסית וטעימה.

קריספינג אחרון

כדי להשיג עור פריך, הסר את נייר הכסף במהלך 30 הדקות האחרונות של הבישול. זה מאפשר לעור להשחים ולהיות פריך. שים עין על האווז בזמן הזה כדי למנוע השחמה יתרה או שריפה.

טיפים לבישול בשר אווז

  • נותנים לאוז לנוח כ-20 דקות לאחר הוצאתו מהתנור. זה מאפשר למיצים להתפזר מחדש, וכתוצאה מכך בשר רך וטעים יותר.
  • שקול למלא את האווז בתערובת המלית האהובה עליך כדי להוסיף טעם נוסף לבשר.
  • השתמשו במדחום לבשר כדי להבטיח שהאווז מגיע לטמפרטורה הפנימית הבטוחה של 165°F (74°C).
  • שמור את שומן האווז שניתנו לבישול עתידי. הוא מוסיף טעם עשיר לירקות צלויים או יכול לשמש לטיגון.
  • הגישו את האווז המבושל עם תוספות מסורתיות כמו תפוחי אדמה צלויים, רוטב חמוציות וירקות מאודים.

שאלות ותשובות

ש: האם אני יכול לבשל אווז קפוא בתנור?

ת: מומלץ להפשיר את האווז לחלוטין לפני בישולו בתנור. הפשרת הציפור במקרר למשך 24-48 שעות היא השיטה הבטוחה ביותר להבטיח בישול אחיד.

ש: איך אני יודע אם האווז מבושל כמו שצריך?

ת: השתמשו במדחום לבשר כדי לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של החלק העבה ביותר של הבשר. זה אמור להגיע ל-165°F (74°C) לצריכה בטוחה.

ש: האם אפשר למלא את האווז בתערובת מלית?

ת: כן, אתה יכול למלא את האווז בתערובת המלית האהובה עליך. ודא שגם המלית מגיעה לטמפרטורה פנימית בטוחה של 165°F (74°C).

סיכום

בישול בשר אווז בתנור דורש הכנה קפדנית ותשומת לב לפרטים. מחממים את התנור ל-325 מעלות צלזיוס (160 מעלות צלזיוס) ומחשבים כ-20 דקות בישול לכל פאונד (450 גרם) של אווז. השתמשו במדחום לבשר כדי להבטיח שהטמפרטורה הפנימית תגיע ל-165°F (74°C) לצריכה בטוחה. מבסים את האווז במהלך הבישול ומסירים את נייר הכסף במהלך 30 הדקות האחרונות לקבלת עור פריך. תנו לאוז לנוח לפני ההגשה ותיהנו מארוחה טעימה ומלאת טעם.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן