דף הבית » המלצות הצוות » אנטיפסטי בתנור – מסע קולינרי מענג

אנטיפסטי בתנור – מסע קולינרי מענג

השאירו פרטים ונחזור מיד:

אנטיפסטי בתנור – מסע קולינרי מענג

מבוא

אנטיפסטי, שפירושו "לפני הארוחה" באיטלקית, מתייחס למגוון של מתאבנים המוגשים בדרך כלל לפני המנה העיקרית. המנות המענגות הללו בגודל ביס מושלמות לאירוח אורחים או פשוט ליהנות מהתחלה טעימה של ארוחה. בעוד אנטיפסטי מוגש באופן מסורתי קר, ישנן אפשרויות רבות שניתן להכין בתנור, מה שמוסיף טוויסט מענג למסורת האיטלקית הקלאסית הזו.

הכנת אנטיפסטי בתנור

בכל הנוגע להכנת אנטיפסטי בתנור, האפשרויות הן אינסופיות. מירקות צלויים ופטריות ממולאות ועד גבינות אפויות וטארטים מלוחים, יש משהו שמתאים לכל חיך. התנור לא רק משפר את הטעמים אלא גם יוצר קרמליזציה ומרקם יפים שישאירו את בלוטות הטעם שלכם חשק לעוד.

מעורב ירקות קלויים

מנת אנטיפסטי פופולרית היא תערובת ירקות צלויים. כל שעליך לעשות הוא לזרוק את הירקות האהובים עליך, כגון פלפלים, קישואים, חצילים ועגבניות שרי, עם שמן זית, שום ועשבי תיבול איטלקיים. מורחים אותם על נייר אפייה וצולים בתנור שחומם מראש ל-400 מעלות צלזיוס (400 מעלות צלזיוס) במשך כ-20-25 דקות עד שהם רכים ומעט חרוכים. התוצאה היא מנה צבעונית וטעימה שניתן ליהנות ממנה חמימה או בטמפרטורת החדר.

פטריות ממולאות

אפשרות טעימה נוספת היא פטריות ממולאות. מסירים את הגבעולים מפטריות כפתורים גדולות וממלאים את החללים בתערובת של פירורי לחם, גבינת פרמזן מגוררת, שום טחון ועשבי תיבול טריים קצוצים. מטפטפים שמן זית ואופים בתנור שחומם מראש ל-375 מעלות צלזיוס (190 מעלות צלזיוס) במשך כ-15-20 דקות עד שהפטריות רכות והמלית מזהיבה. הביסים המלוחים האלה בטוח ירשימו את האורחים שלכם.

טארט עגבניות מלוח

אם אתם מחפשים משהו קצת יותר משמעותי, טארט עגבניות מלוח הוא בחירה נהדרת. מרדדים עלה של בצק עלים ומורחים עליו שכבת פסטו. מסדרים על המאפה עגבניות פרוסות וגבינת מוצרלה, ואז מפזרים מלח, פלפל ובזיליקום טרי. אופים בתנור שחומם מראש ל-400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס) במשך כ-25-30 דקות עד שהמאפה מזהיב והגבינה נמסה ומבעבעת. הטארט הזה מושלם לבראנץ' או כאפשרות לארוחת צהריים קלה.

השוואה מהירה

מנת אנטיפסטי זמן הכנה זמן בישול
מעורב ירקות קלויים 10 דקות 20-25 דקות
פטריות ממולאות 15 דקות 15-20 דקות
טארט עגבניות מלוח 20 דקות 25-30 דקות

סיכום

אנטיפסטי בתנור מציע חוויה קולינרית מענגת שתרשים את בלוטות הטעם והאורחים כאחד. בין אם תבחרו להתפנק עם תערובת ירקות צלויים, פטריות ממולאות או טארט עגבניות מלוח, מנות האנטיפסטי האפויות בתנור ישמחו את חווית האוכל שלכם. אז בפעם הבאה שאתם מתכננים מפגש או פשוט רוצים ליהנות מתאבן טעים, תנסו אנטיפסטי בתנור ותתענגו על הטעימות!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן