דף הבית » המלצות הצוות » איך לצלות בקר בתנור | המדריך המושלם

איך לצלות בקר בתנור | המדריך המושלם

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך לצלות בקר בתנור | המדריך המושלם

מבוא

רוסטביף הוא מאכל קלאסי שאהוב על רבים. בין אם אתם מארחים אירוע מיוחד או פשוט משתוקקים לארוחה דשנה, רוסטביף הוא אופציה טעימה. במדריך זה נלווה אתכם בתהליך של צליית בקר בתנור לשלמות. עקוב אחר ההוראות המפורטות שלנו והרשים את המשפחה והחברים שלך עם רוסטביף מעורר תיאבון.

בחירת הנתח הנכון של בשר בקר

הצעד הראשון להשגת רוסטביף רך וטעים הוא בחירת נתח הבקר הנכון. חלק מהנתחים הפופולריים לצלייה כוללים ריבייה, שקד רך וסינטה עליונה. נתחים אלו ידועים ברכותם ובשיש שלהם, מה שמוסיף טעם לבשר. בקרו באטליז או בסופרמרקט המקומי שלכם ובקשו נתח בקר משויש היטב לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

הכנת בשר הבקר

לפני צליית הבקר, חשוב להכין אותו כראוי. התחל בתיבול הבשר במלח, פלפל וכל תבלינים או עשבים רצויים אחרים. זה ישפר את הטעם של בשר הבקר. אתה יכול גם להשרות את בשר הבקר למשך הלילה כדי להחדיר בו טעמים נוספים. הקפידו לתת לבשר להגיע לטמפרטורת החדר לפני הכנסתו לתנור.

זמן בישול וטמפרטורה

זמן הבישול והטמפרטורה של רוסטביף תלויים ברמת העשייה הרצויה. הנה הנחיה כללית:

השוואה מהירה
רמת העשייה טמפרטורה פנימית זמן בישול
נָדִיר 120°F (49°C) 20 דקות לכל קילו
נא למחצה 130°F (54°C) 25 דקות לכל קילוגרם
בינוני 140°F (60°C) 30 דקות לכל קילו
כל הכבוד 160°F (71°C) 35 דקות לכל קילו

אלו רק הנחיות כלליות, וחשוב להשתמש במדחום לבשר כדי להבטיח שהבשר יגיע לטמפרטורה הפנימית הרצויה. הכנס את המדחום לחלק העבה ביותר של הבשר, הרחק מכל עצמות, לקריאה מדויקת.

צולים את הבקר

מחממים את התנור לטמפרטורה המומלצת בהתאם לרמת העשייה הרצויה. מניחים את בשר הבקר המתובל על רשת צלייה בתבנית צלייה רדודה. זה מאפשר לחום להסתובב באופן שווה סביב הבשר ומקדם בישול אחיד.

צולים את בשר הבקר בתנור שחומם מראש עד שהוא מגיע לטמפרטורה הפנימית הרצויה. זכרו לבדוק מדי פעם את הטמפרטורה באמצעות מדחום לבשר. לאחר שהבשר מבושל לפי טעמכם, הוציאו אותו מהתנור והניחו לו לנוח 15-20 דקות לפני גילוף. זה מאפשר למיצים להתפזר מחדש, וכתוצאה מכך צלי בקר עסיסי ורך.

הצעות הגשה

רוסטביף משתלב היטב עם מגוון תוספות. שקול להגיש אותו עם ירקות צלויים, פירה או סלט טרי. אפשר להכין גם כריכים טעימים עם שאריות רוסטביף. האפשרויות אינסופיות!

סיכום

צליית בקר בתנור היא טכניקת בישול פשוטה אך מתגמלת. על ידי ביצוע המדריך המפורט שלנו, תוכל להשיג רוסטביף מבושל בצורה מושלמת, עדין, עסיסי ומלא טעם. נסה עם נתחי בקר ותבלינים שונים כדי למצוא את השילוב המועדף עליך. אז בפעם הבאה שאתם במצב רוח לארוחה דשנה וטעימה, נסו רוסטביף!

לטיפים ומתכונים נוספים לבישול, בדוק את ערוץ היוטיוב שלנו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן