דף הבית » Wow » צ'יפס בתנור – מתכון טעים וקל

צ'יפס בתנור – מתכון טעים וקל

השאירו פרטים ונחזור מיד:

צ'יפס בתנור – מתכון טעים וקל

הקסם של צ'יפס

צ'יפס הוא חטיף ותוספת אהובה ממנה נהנים אנשים בכל רחבי העולם. התענוגות הפריכים והחומים-זהובים הללו קשורים לעתים קרובות לרשתות מזון מהיר ומסעדות. עם זאת, אתה יכול בקלות ליצור מחדש את הקסם של צ'יפס בבית באמצעות התנור שלך. אפיית צ'יפס בתנור היא אלטרנטיבה בריאה יותר לטיגון בשמן עמוק, ועדיין מתקבלת פינוק טעים ומשביע.

הצ'יפס המושלם בתנור

כשמכינים צ'יפס בתנור, חשוב לבחור את תפוחי האדמה הנכונים. תפוחי אדמה רדומים הם אידיאליים לצ'יפס אפויים בתנור מכיוון שיש להם תכולת עמילן גבוהה, מה שעוזר להשיג מראה חיצוני פריך וחלק פנימי אוורירי. התחל בחימום מראש של התנור ל-450 מעלות צלזיוס (230 מעלות צלזיוס) כדי להבטיח סביבת בישול חמה ועקבית.

הכנת תפוחי האדמה

מתחילים בשטיפה וקילוף תפוחי האדמה. חותכים אותם למקלות בגודל שווה, בעובי של כ-1/4 אינץ'. משרים את תפוחי האדמה החתוכים במים קרים למשך כ-30 דקות כדי להסיר עודפי עמילן, שיעזרו להם להתפרך בתנור. לאחר ההשריה, מסננים את תפוחי האדמה ומייבשים אותם במגבת מטבח נקייה או נייר סופג.

הסוד לצ'יפס הפריך

כדי להשיג צ'יפס אפוי בתנור פריך, עליך לוודא שהם מתובלים ומצופים כראוי. בקערה גדולה זורקים את מקלות תפוחי האדמה היבשים עם שמן זית, מלח, פלפל וכל תבלינים רצויים אחרים כמו פפריקה, אבקת שום או עשבי תיבול יבשים. מוודאים שתפוחי האדמה מצופים בצורה אחידה בשמן ובתבלינים.

אפיית הצ'יפס

מורחים את מקלות תפוחי האדמה המתובלים בשכבה אחת על תבנית מרופדת בנייר אפייה. הימנע מצפיפות יתר של הצ'יפס, כי זה יכול למנוע מהם להפוך לפריך. מכניסים את תבנית האפייה לתנור שחומם מראש ואופים כ-25-30 דקות, תוך הפוך את הצ'יפס באמצע זמן הבישול. זה יבטיח השחמה אחידה ופריכות מכל הצדדים.

מגישים ונהנים

לאחר שהצ'יפס זהוב ופריך, מוציאים אותם מהתנור ונותנים להם להתקרר כמה דקות. הגישו אותם חמים עם רטבי הטבילה האהובים עליכם, כמו קטשופ, מיונז או איולי. צ'יפס בתנור הוא תוספת צדדית שמשתלבת היטב עם המבורגרים, כריכים, או אפילו כחטיף עצמאי.

למידע נוסף על צ'יפס, אתה יכול לבקר ויקיפדיה .

סיכום

צ'יפס המיוצר בתנור הוא אלטרנטיבה טעימה ובריאה יותר לצ'יפס מטוגן בשמן עמוק. על ידי ביצוע כמה שלבים פשוטים, אתה יכול ליהנות מצ'יפס פריך וטעים ממש בנוחות של הבית שלך. התנסה עם תבלינים ורטבים שונים כדי ליצור את חווית הצ'יפס המושלמת שלך בתנור. אז למה לא לנסות וליהנות מהחטיף הקלאסי הזה בלי רגשות אשם?

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן