דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן תינוק יכול לשבת בכיס?

כמה זמן תינוק יכול לשבת בכיס?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן תינוק יכול לשבת בכיס?

מבוא

כיסנית היא בחירה פופולרית עבור ילודים ותינוקות צעירים. הוא מספק סביבת שינה נעימה ובטוחה עבור הקטן שלך. עם זאת, ככל שהתינוק שלך גדל ומתפתח, אתה עשוי לתהות כמה זמן הוא יכול לשבת בבטחה בעריסה לפני המעבר לסידור שינה אחר.

הבנת השימוש בכיסאות

כיסאות מיועדים לתינוקות עד משקל וגיל מסוימים. הם מציעים חלל קטן ומצומצם יותר בהשוואה לעריסות, מה שהופך אותם למתאימים לילודים ותינוקות צעירים יותר. האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים (AAP) ממליצה להשתמש בעריסה בחודשים הראשונים לחייו של תינוקך, בדרך כלל עד שהם מגיעים לגיל 4-6 חודשים או כשהם מתחילים להראות סימנים של התהפכות או ניסיון לשבת.

גורמים שיש לקחת בחשבון

בעוד שטווח הגילאים המומלץ לשימוש בעריסה הוא בדרך כלל עד 4-6 חודשים, חשוב לקחת בחשבון גורמים אחרים שעשויים להשפיע על המעבר לעריסה:

  • משקל וגודל: אם התינוק שלך חורג ממגבלת המשקל שצוינה על ידי היצרן או מתחיל לגדול מהאורך והרוחב של העריסה, הגיע הזמן לעבור לעריסה.
  • ניידות: ברגע שהתינוק שלך מתחיל להתהפך או לנסות להתיישב, ייתכן שהחלל המצומצם של העריסה כבר לא בטוח. הם צריכים יותר מקום לנוע ולחקור.
  • בטיחות: כיסאות מיועדים לשימוש נייח ואין להשתמש בהם ברגע שהתינוק שלך הופך לפעיל יותר. עריסות מספקות סביבה בטוחה יותר עם דפנות גבוהות יותר ובנייה חזקה יותר.

מעבר לעריסה

כשמגיע הזמן להעביר את התינוק מאריסה לעריסה, יש כמה צעדים שתוכל לנקוט כדי להבטיח התאמה חלקה:

  1. בחרו עריסה מתאימה העומדת בתקני הבטיחות ומספקת מספיק מקום לתינוק הגדל שלכם.
  2. הנח את העריסה בחדר השינה שלך או בחדר סמוך כדי להקל על המעבר ולשמור על קרבה.
  3. קבע שגרת שינה עקבית כדי לעזור לתינוקך להרגיש בטוח ונוח בסביבת השינה החדשה שלו.
  4. עקבו מקרוב אחר התינוק שלכם במהלך תקופת המעבר ותתייחסו לחששות או קשיים שעלולים להיות להם.

השוואה מהירה

גיל כיסנית עריסה
יילוד – 4-6 חודשים מוּמלָץ תקופת מעבר
4-6 חודשים ומעלה לא מומלץ מוּמלָץ

סיכום

לדעת כמה זמן תינוק יכול לשבת בעריסה חיונית לבטיחות ולנוחות שלו. בעוד שהמשך המומלץ הוא בדרך כלל עד 4-6 חודשים, חשוב לקחת בחשבון את המשקל, הגודל, הניידות והבטיחות הכללית של תינוקך. המעבר לעריסה כשהזמן מתאים מבטיח שלתינוקך תהיה סביבת שינה מתאימה כשהוא ממשיך לגדול ולהתפתח.

למידע נוסף על שינה ובטיחות של התינוק, אתה יכול לבדוק את רשימת ההשמעה הזו של YouTube המכסה נושאים שונים הקשורים לרווחת התינוק שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן