דף הבית » News » כמה זמן נשיקות בתנור – פינוק טעים

כמה זמן נשיקות בתנור – פינוק טעים

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נשיקות בתנור – פינוק טעים

מבוא

כשזה מגיע לפינוקים מתוקים, יש מעט דברים מענגים כמו נשיקות ארוכות בתנור. המאפים המענגים האלה הם אהובים בקרב חובבי קינוחים ברחבי העולם, ויש לכך סיבה טובה. עם הקרום המתקלף והמילוי הדביק שלהם, נשיקות ארוכות בתנור הן פינוק אמיתי לבלוטות הטעם.

מקורן של נשיקות ארוכות בתנור

לנשיקות ארוכות בתנור, המכונה באיטלקית גם "באצי די דאמה", יש היסטוריה עשירה שתחילתה במאה ה-19. הפינוק המענג הזה מקורו באזור פיימונטה באיטליה וצבר במהירות פופולריות ברחבי המדינה. השם "baci di dama" מתורגם ל"נשיקות של גברת", אשר לוכד בצורה מושלמת את האופי הרומנטי והעדין של המאפים הללו.

המתכון

הכנת נשיקות ארוכות בתנור דורשת כמה מרכיבים פשוטים וקצת סבלנות. הנה מתכון בסיסי שיעזור לך להתחיל:

  1. מחממים את התנור ל-350 מעלות צלזיוס (175 מעלות צלזיוס).
  2. בקערת ערבוב, מערבבים 1 כוס שקדים טחונים, 1 כוס קמח לכל מטרה, 1/2 כוס חמאה לא מלוחה (מרוככת) ו-1/2 כוס אבקת סוכר. מערבבים עד שהבצק מתאחד.
  3. מעצבים את הבצק לכדורים קטנים, בערך בגודל של דובדבן.
  4. מניחים את הכדורים על תבנית מרופדת בנייר אפייה, משאירים מעט מרווח בין כל אחד.
  5. אופים בתנור שחומם מראש כ-10-12 דקות, או עד שהעוגיות מזהיבות.
  6. מוציאים מהתנור ונותנים להם להתקרר לחלוטין.
  7. לאחר התקררות, מורחים כמות קטנה של גנאש שוקולד על הצד השטוח של עוגייה אחת ומכריכים אותה עם עוגייה אחרת.
  8. חזור על הפעולה עם שאר העוגיות.
  9. מניחים לשוקולד להתייצב לפני ההגשה.

הזיווג המושלם

נשיקות ארוכות בתנור הן טעימות בפני עצמן, אבל הן יכולות להיות מהנות אפילו יותר כשהן משולבות עם כוס קפה או תה חמה. השילוב של המאפה החמאתי והמשקה העשיר והארומטי יוצר הרמוניה מענגת של טעמים. בין אם אתם מעדיפים אספרסו חזק או תה צמחים מרגיע, השילוב בטוח יספק את התשוקה שלכם.

יתרונות בריאותיים

אמנם נשיקות ארוכות בתנור אולי אינן הפינוק הבריא ביותר, אך עדיין ניתן ליהנות מהן במידה. שקדים, אחד המרכיבים העיקריים במאפים הללו, עמוסים בחומרי הזנה. הם מקור טוב לשומנים בריאים, סיבים, חלבון וויטמינים ומינרלים שונים. עם זאת, חשוב לזכור שנשיקות ארוכות בתנור יש לצרוך כפינוק מדי פעם ולא כנשנוש יומי.

סיכום

לסיכום, נשיקות ארוכות בתנור הן פינוק מענג שבטוח ישביע את השן המתוקה שלך. עם המרקם המתקלף, המילוי העשיר והטעם שאי אפשר לעמוד בפניו, המאפים האלה הם פינוק אמיתי. בין אם אתם נהנים מהם באירוע מיוחד או מפנקים את עצמכם במעט יוקרה יומיומית, נשיקות ארוכות בתנור הן דרך טעימה לספק את התשוקה שלכם.

למתכוני קינוחים מעוררי תיאבון נוספים, בדוק את ערוץ היוטיוב שלנו!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן