דף הבית » להעביר את הזמן » כמה זמן נמשכה ההכנה של האסטרונאוטים של נאס"א?

כמה זמן נמשכה ההכנה של האסטרונאוטים של נאס"א?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשכה ההכנה של האסטרונאוטים של נאס"א?

מבוא

בכל הנוגע לחקר החלל, נאס"א הייתה בחזית ההישגים האנושיים. שליחת אסטרונאוטים לחלל דורשת הכשרה והכנה קפדנית כדי להבטיח את שלומם והצלחתם. במאמר זה נתעמק במשך ההכנה לאסטרונאוט של נאס"א ובהיבטים השונים המעורבים.

המסע להיות אסטרונאוט

להיות אסטרונאוט הוא חלום לכל החיים עבור אנשים רבים. תהליך הבחירה עצמו הוא תחרותי ביותר, כאשר אלפי מועמדים מתחרים רק על קומץ מקומות. לאחר שנבחרו, המועמדים הנבחרים יוצאים לתכנית הכשרה אינטנסיבית הנמשכת מספר שנים.

בחירה והכשרה בסיסית

לפני שאסטרונאוטים יכולים להתחיל את ההכשרה המיוחדת שלהם, עליהם להשלים תחילה תהליך בחירה קפדני. תהליך זה כולל הערכות רפואיות, הערכות פסיכולוגיות וראיונות כדי לקבוע את התאמתם למסע בחלל. לאחר שנבחרו, הם עוברים הכשרה בסיסית, המכסה מגוון רחב של מיומנויות כגון אימוני הישרדות, כושר גופני ופעולות מטוסים.

הכשרה מיוחדת

לאחר השלמת הכשרה בסיסית, האסטרונאוטים עוברים להכשרה ייעודית המתמקדת במשימות הספציפיות שאליהן יוטלו. הכשרה זו יכולה להימשך בין שנה לשנתיים, תלוי במורכבות המשימה. הוא כולל הדרכה מעמיקה על מערכות חלליות, פעילויות מחוץ לכלי רכב (הליכות חלל), ניסויים מדעיים ונהלי חירום.

אימון תחנת החלל הבינלאומית (ISS).

אם האסטרונאוטים מוקצים למשימה הכוללת את תחנת החלל הבינלאומית (ISS), הם עוברים הכשרה נוספת כדי להכיר את פעולות התחנה ומערכותיה. אימון זה נמשך בדרך כלל מספר חודשים וכולל סימולציות של חיים על סיפון ה-ISS, כולל ניסויים, משימות תחזוקה וטיולי חלל.

השוואה מהירה

שלב ההדרכה מֶשֶׁך
בחירה והכשרה בסיסית מספר חודשים
הכשרה מיוחדת 1-2 שנים
אימון ISS מספר חודשים

סיכום

הכנת האסטרונאוטים של נאס"א היא תהליך ארוך ומקיף. מהבחירה הראשונית ועד להשלמת הכשרה מיוחדת, האסטרונאוטים עוברים שנים של אימונים אינטנסיביים כדי להבטיח את מוכנותם למשימות חלל. המסירות והמחויבות הנדרשות כדי להפוך לאסטרונאוט הן באמת יוצאות דופן, ותרומתם לחקר החלל לא יסולא בפז.

משאבים נוספים

למידע נוסף על הכשרת אסטרונאוטים של נאס"א, אתה יכול לבקר באתר הרשמי של נאס"א או לבדוק סרטונים חינוכיים ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן