דף הבית » המלצות הצוות » כמה זמן נמשך הריון של כלב?

כמה זמן נמשך הריון של כלב?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשך הריון של כלב?

מבוא

קבלת המלטה חדשה של גורים לעולם היא חוויה מרגשת ומשמחת. אם אתה בעל כלב או סתם סקרן לגבי רבייה של כלבים, הבנת משך ההריון של הכלב חיונית. במאמר זה נחקור את שלבי ההריון של הכלב ונספק לך מידע רב ערך.

שלבי הריון של כלב

שלב 1: פרוסטרוס

השלב הראשון בהריון של כלב נקרא פרוסטרוס. במהלך שלב זה, הנמשך בדרך כלל בסביבות 9 ימים, כלבות נקבות חוות שינויים הורמונליים ומושכות כלבים זכרים אך עדיין אינן מוכנות להזדווגות. ייתכן שתבחין בדימום מהנרתיק במהלך תקופה זו.

שלב 2: אסטרוס

אסטרוס, המכונה גם מחזור החום, הוא השלב השני בהריון של כלב. זה בדרך כלל נמשך כ-9 ימים אך יכול להשתנות בין 3 ל-21 ימים. במהלך תקופה זו, הכלבה פורייה וקשובה להזדווגות. כלבים זכרים יימשכו אליה, ואם יתרחש הזדווגות, הפריה יכולה להתרחש.

שלב 3: הריון

הריון הוא השלב הארוך ביותר בהריון של כלב, הנמשך כ-63 ימים. בתקופה זו הביציות המופרות מתפתחות לעוברים ולאחר מכן לגורים. זה חיוני לספק תזונה וטיפול נאותים לכלבה ההרה בזמן זה כדי להבטיח את בריאות האם והגורים כאחד.

שלב 4: לידה

לידה, המכונה גם לידה או לידה, היא השלב האחרון בהריון של כלב. זה מתרחש בדרך כלל בסביבות 63 ימים לאחר ההזדווגות, אבל זה יכול להשתנות בין 58 ל-68 ימים. בשלב זה, האם הכלבה תחווה צירים ותלד את הגורים שלה. חיוני ליצור סביבה נוחה ובטוחה לאם ולילדיה.

השוואה מהירה

שלב מֶשֶׁך
פרוסטרוס בערך 9 ימים
אסטרוס כ-9 ימים (יכול להשתנות)
הֵרָיוֹן בערך 63 ימים
הַמלָטָה בסביבות 63 ימים (יכול להשתנות)

סיכום

הבנת משך ההריון של הכלב חשובה לבעלי כלבים ולמתעניינים בריבוי כלבים. מהשלבים הראשוניים של פרוסטרוס ויחום ועד לתקופת ההיריון הקריטית והשלב האחרון של הלידה, כל שלב ממלא תפקיד חיוני בהבאת חיים חדשים לעולם. על ידי מתן טיפול ותשומת לב נאותים, תוכל להבטיח הריון בריא ומוצלח לכלב האהוב שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן