דף הבית » להעביר את הזמן » כמה זמן נמשך המרדי גרא בניו אורלינס?

כמה זמן נמשך המרדי גרא בניו אורלינס?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשך המרדי גרא בניו אורלינס?

מבוא

מרדי גרא, הידוע גם בשם יום שלישי השמן, הוא חגיגה תוססת וחגיגית שמתקיימת בניו אורלינס, לואיזיאנה. האירוע השנתי הזה מלא במצעדים צבעוניים, מוזיקה תוססת ותלבושות משוכללות. אם אתם מתכננים לבקר בניו אורלינס במהלך המרדי גרא, חשוב לדעת כמה זמן נמשכת החגיגות כדי שתוכלו להפיק את המרב מהטיול שלכם.

משך המרדי גרא

מרדי גרא הוא לא רק אירוע של יום אחד; זוהי למעשה עונה שמתחילה ב-6 בינואר, המכונה גם לילה שנים עשר או חג ההתגלות. ההתחלה הרשמית של עונת המרדי גרא מסמנת את תחילתם של שבועות של חגיגות לקראת יום שלישי השמן, שחל ביום שלפני יום רביעי של האפר.

משך המרדי גרא יכול להשתנות מדי שנה, מכיוון שהוא נקבע לפי תאריך חג הפסחא. מכיוון שפסחא חל בתאריך אחר בכל שנה, גם התאריכים למרדי גרא משתנים. עם זאת, המרדי גרא תמיד מתרחש 47 ימים לפני יום ראשון של חג הפסחא. המשמעות היא שאורך עונת המרדי גרא יכול לנוע בין מספר שבועות ליותר מחודש.

מצעדים וחגיגות

לאורך עונת המרדי גרא, ניו אורלינס מתעוררת לחיים עם תהלוכות, מסיבות וחגיגות שונות. המצעדים האיקוניים והמשוכללים ביותר מתקיימים במהלך השבועיים האחרונים לקראת יום שלישי השמן. המצעדים האלה כוללים מצופים ראוותניים, להקות צועדות וחוגגים מחופשים שזורקים חרוזים, חפצי נוי וכל טוב אחר לקהל.

כל מצעד מאורגן על ידי Krewe אחר, שהוא ארגון חברתי האחראי על תכנון ומימון המצעד. בני הזוג קרוו מבלים חודשים בהכנת הצפים והזריקות שלהם כדי להבטיח חוויה בלתי נשכחת הן למקומיים והן למבקרים.

מלבד המצעדים, מרדי גרא בניו אורלינס ידוע גם במסיבות הרחוב התוססות שלו, נשפי המסכות והופעות המוזיקה המסורתיות שלו. התרבות התוססת וההיסטוריה העשירה של העיר מוצגים במלואם במהלך עונת החגים הזו.

נקודות השיא של מרדי גרא

בעוד כל עונת המרדי גרא מלאה בהתרגשות, ישנם כמה אירועי מפתח שאסור לכם לפספס:

  1. מצעד Krewe of Bacchus: מצעד זה, שנערך ביום ראשון שלפני יום שלישי השמן, ידוע במלך הסלבריטאים שלו ובצפות המשוכללות שלו.
  2. מצעד מועדון העזרה החברתית וההנאה של זולו: מצעד בעל משמעות היסטורית זה מציג את ה-Zulu krewe, הידועים בתחפושות ובזריקות הייחודיות שלהם.
  3. מצעד הרקס: ארגון הרקס הוא אחד מהקרונים הוותיקים והיוקרתיים בניו אורלינס. המצעד שלהם הוא גולת הכותרת של יום המרדי גרא.

סיכום

המרדי גרא בניו אורלינס היא חגיגה שאין כמותה. החגיגות נמשכות מספר שבועות, כאשר המצעדים והאירועים המשוכללים ביותר מתקיימים בשבועיים האחרונים לקראת יום שלישי השמן. אם אתם מתכננים טיול לניו אורלינס במהלך המרדי גרא, הקפידו לשקוע בתרבות התוססת, ליהנות מהמצעדים ולחוות את האווירה השמחה שמגדירה את החגיגה הייחודית הזו.

למידע נוסף על מרדי גרא בניו אורלינס, אתה יכול לבקר בויקיפדיה זה כאן . בנוסף, אתה יכול לצפות בסרטונים הקשורים למרדי גרא ב- YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן