דף הבית » Wow » כמה זמן נמשך המחזמר שיקגו?

כמה זמן נמשך המחזמר שיקגו?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשך המחזמר שיקגו?

מבוא

המחזמר שיקגו, הידוע בסיפורו הכובש ובשיריו האייקוניים, היה מצרך עיקרי בעולם התיאטרון מאז הופעת הבכורה שלו. מאמר זה בוחן את משך המחזמר ואת השפעתו המתמשכת על קהלים ברחבי העולם.

משך הזמן של שיקגו

שיקגו, מופע מוזיקלי בשנות ה-20, הוקרן בבכורה בברודווי ב-3 ביוני 1975. הוא נוצר על ידי ג'ון קנדר (מוזיקה), פרד אב (מילים), ובוב פוסה (ספר, כוריאוגרפיה ובימוי). ההפקה המקורית של שיקגו רצה בסך הכל 936 הופעות, ונסגרה ב-27 באוגוסט 1977.

התעוררות והמשך הצלחה

למרות סגירתה הראשונית, הפופולריות של שיקגו המשיכה לגדול, מה שהוביל לתחייה רבים והפקות בינלאומיות. אחת ההחייאות הבולטות נפתחה בברודווי ב-1996 ועדיין פועלת היום. ההתעוררות הזו הפכה למחזמר האמריקאי הארוך ביותר בתולדות ברודווי, ועבר את השיא הקודם שהחזיק חתולים.

הפקות בינלאומיות

ההצלחה של שיקגו אינה מוגבלת לברודווי. המחזמר הוצג במדינות שונות ברחבי העולם, וכבש את הקהל בסיפורו הנצחי של תהילה, שחיתות והרדיפה אחר החלום האמריקאי. מהווסט אנד של לונדון ועד לתיאטרון אורב של טוקיו, שיקגו הותירה את חותמה על במות ברחבי העולם.

עיבודים וגרסת סרט

בנוסף להפקות הבימתיות שלה, שיקגו זכתה להכרה נוספת עם יציאת העיבוד הקולנועי שלה בשנת 2002. הסרט בבימויו של רוב מרשל, כיכבו בסרט קתרין זיטה-ג'ונס, רנה זלווגר וריצ'רד גיר. הוא זכה לשבחי המבקרים וזכה בשישה פרסי אוסקר, כולל הסרט הטוב ביותר.

דעה אישית

כמעריץ של תיאטרון מוזיקלי, אני מאמין שניתן לייחס את הצלחתה המתמשכת של שיקגו לסיפורה הכובש, המוזיקה הבלתי נשכחת והנושאים הנצחיים שלה. היכולת של התוכנית להדהד עם קהלים על פני דורות היא עדות לזוהר שלה. בין אם אתה חובב תיאטרון או חדש בעולם המחזות הזמר, שיקגו היא הפקת חובה שתשאיר אותך מבדר ומלא השראה.

שאלות ותשובות

ש: האם יש שחקנים בולטים שהופיעו בשיקגו?

ת: כן, שיקגו משכה שחקנים מוכשרים רבים במהלך השנים. כמה מבצעים בולטים כוללים את גוון ורדון, צ'יטה ריברה, בבי נוווירת', אוטה למפר וביאנקה מרוקין.

ש: כמה זמן זמן הריצה הממוצע של הופעה בשיקגו?

ת: זמן הריצה הממוצע של הופעה בשיקגו הוא כשעתיים ושלושים דקות, כולל הפסקה.

ש: האם שיקגו קיבלה פרסים כלשהם?

ת: כן, שיקגו קיבלה פרסים רבים לאורך ההיסטוריה שלה. בנוסף לפרסי האוסקר בו זכו העיבוד הקולנועי, המחזמר זכה גם במספר פרסי טוני, כולל התחייה הטובה ביותר למחזמר.

סיכום

שיקגו, המחזמר האייקוני בשנות ה-20, כבש את הקהל ברחבי העולם מאז הופעת הבכורה שלו. ההפקה המקורית רצה ל-936 הופעות בברודווי, בעוד שהתחייה של 1996 הפכה למחזמר האמריקאי הארוך ביותר בתולדות ברודווי. עם הפקות בינלאומיות ועיבוד קולנועי מצליח, שיקגו ממשיכה להשאיר השפעה מתמשכת על עולם התיאטרון.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן