דף הבית » לא להאמין » כמה זמן מחזיק פסיפלורה? – בלוג ישראלי

כמה זמן מחזיק פסיפלורה? – בלוג ישראלי

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מחזיק פסיפלורה? – בלוג ישראלי

מבוא

פסיפלורה הוא פרי טרופי הידוע בטעמו הייחודי וביתרונות הבריאותיים הרבים. בין אם אתם נהנים ממנו כמיץ מרענן, בסלט פירות או כתוספת לקינוחים, לדעת כמה זמן פסיפלורה מחזיק מעמד יכולה לעזור לכם לתכנן את הארוחות ולהפחית בזבוז מזון. במאמר זה נחקור את חיי המדף של פסיפלורה ונספק טיפים כיצד לאחסן אותו כראוי.

השוואה מהירה

שיטת אחסון מְקוֹרָר טמפרטורת חדר
פסיפלורה שלמה 2-3 שבועות שבוע 1
חתוך פסיפלורה 3-5 ימים לא

כמה זמן מחזיק פסיפלורה שלמים?

כשמאוחסנים כראוי, פסיפלורה שלמה יכולה להחזיק מעמד כ-2-3 שבועות במקרר. חשוב לבחור פסיפלורה בשלה אך לא רכה מדי או מקומטת. כדי להאריך את חיי המדף שלו, אפשר לאחסן את הפרי בשקית ניילון או במיכל במקרר. זה עוזר לשמור על טריותו ולמנוע את התייבשותו.

אחסון פסיפלורה שלמים

אם רכשתם פסיפלורה שעדיין לא בשלה, אפשר להשאיר אותה בטמפרטורת החדר עד שהיא מגיעה לבשלות הרצויה. לאחר הבשלתו, ניתן להעבירו למקרר כדי להאריך את חיי המדף. זכור לשטוף את הפרי היטב לפני צריכתו או חיתוך זה.

כמה זמן מחזיק פסיפלורה חתוכים?

לאחר שחותכים פסיפלורה, חיי המדף שלו יורדים משמעותית. פסיפלורה חתוכה יכולה להחזיק מעמד כ-3-5 ימים באחסון במקרר. לאחסון פסיפלורה חתוכים, הניחו אותו בכלי אטום או עטפו אותו היטב בניילון נצמד. זה עוזר למנוע אובדן לחות ולשמור על הטעם שלו.

שימוש ב-Cut Passion Fruit

פסיפלורה חתוכים מושלם לצריכה מיידית או הוספה למתכונים. אתה יכול לגרוף את העיסה ולהשתמש בה בשייקים, קינוחים, או כתוספת ליוגורט. זכרו להשליך כל פסיפלורה חתוכה המראה סימני קלקול, כגון עובש או ריח לא נעים.

סיכום

לסיכום, פסיפלורה שלמה יכולה להחזיק 2-3 שבועות במקרר, בעוד פסיפלורה חתוכה היא בעלת חיי מדף קצרים יותר של 3-5 ימים. כדי למקסם את הטריות והטעם של הפסיפלורה, חשוב לאחסן אותו כראוי. שומרים פסיפלורה שלמים במקרר וחותכים פסיפלורה בכלי אטום במקרר. זכור לבדוק אם יש סימני קלקול לפני צריכת הפרי. תיהנו מהטוב הטרופי של פסיפלורה בזמן שהוא במיטבו!

למידע נוסף על פסיפלורה ומתכונים טעימים, תוכלו לבדוק את ערוץ היוטיוב הזה המוקדש לחובבי פסיפלורה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן