דף הבית » לא להאמין » כמה זמן להישאר עם עגיל מחיצה

כמה זמן להישאר עם עגיל מחיצה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן להישאר עם עגיל מחיצה

מבוא

פירסינג ספטום הפך יותר ויותר פופולרי בשנים האחרונות, ומציע דרך ייחודית ומסוגננת להתבטא. עם זאת, שאלה נפוצה אחת שעולה בקרב אנשים השוקלים פירסינג במחיצה היא כמה זמן עליהם לשמור את התכשיטים הראשוניים לפני החלפתם. במאמר זה, נבדוק את משך הזמן המומלץ לענוד עגיל מחיצה ונספק כמה עצות מועילות לתהליך ריפוי מוצלח.

תהליך הריפוי

לפני שנדון על משך ענידת עגיל מחיצה, חשוב להבין את תהליך הריפוי. כמו כל פירסינג אחר, גם הפירסינג במחיצה דורש זמן כדי להחלים כראוי. בממוצע, לוקח בערך 6 עד 8 שבועות עד שהריפוי הראשוני מתרחש. עם זאת, ריפוי מלא עשוי להימשך עד 6 חודשים ואף יותר.

השוואה מהירה

זמן ריפוי תכשיט ראשוני משך זמן מומלץ
6-8 שבועות טבעת חרוזים בשבי או משקולת עגולה מינימום 6 שבועות
6 חודשים או יותר קליקר מחיצת נירוסטה או טיטניום מינימום 6 חודשים

בחירת התכשיטים הנכונים

במהלך תקופת הריפוי הראשונית, חשוב לענוד את התכשיטים המתאימים כדי לקדם ריפוי ולמזער סיבוכים. התכשיט המומלץ ביותר עבור פירסינג במחיצה טרי הוא טבעת חרוז שבויה או משקולת עגולה. אפשרויות אלו מאפשרות ניקוי נכון ומפחיתות את הסיכון לגירוי.

לאחר 6 שבועות

לאחר 6 עד 8 השבועות הראשונים, אם תהליך הריפוי עובר כשורה ואין סימנים של זיהום או אי נוחות, תוכל לשקול להחליף את התכשיט שלך. בשלב זה ניתן לעבור ללחיצת מחיצה מנירוסטה או טיטניום, שמציעה יותר מגוון מבחינת עיצוב וסגנון. עם זאת, חשוב לציין שגם לאחר החלפת התכשיט, תהליך ההחלמה מתמשך, ועדיין יש להקפיד על טיפול אחר מתאים.

טיפול אחר נכון

ללא קשר לסוג התכשיטים שתבחרו, טיפול אחר מתאים חיוני לתהליך ריפוי מוצלח. הנה כמה קווים מנחים כלליים שיש לפעול לפיהם:

1. ניקיון

נקה באופן קבוע את פירסינג המחיצה שלך עם תמיסת מלח או סבון עדין ונטול ריח. הימנע משימוש בכימיקלים קשים או במוצרים המבוססים על אלכוהול, מכיוון שהם עלולים לגרות את הפירסינג.

2. הימנע מנגיעה

הימנע מלגעת בפירסינג שלך בידיים מלוכלכות כדי למנוע החדרת חיידקים. אם אתה צריך להתאים או לנקות את התכשיט, הקפד לשטוף את הידיים היטב לפני כן.

3. היו עדינים

הימנע מתנועה מוגזמת או משיכה בתכשיט, שכן זה יכול לעכב את תהליך הריפוי ולגרום לגירוי. היו עדינים בעת ניקוי או החלפת התכשיטים.

סיכום

לסיכום, משך ענידת עגיל מחיצה תלוי בתהליך הריפוי, אשר בדרך כלל לוקח 6 עד 8 שבועות לריפוי ראשוני ו-6 חודשים או יותר לריפוי מלא. מומלץ לענוד טבעת חרוזים שבויה או משקולת עגולה במהלך 6 השבועות הראשונים ולעבור לאחר מכן לקליקר מחיצה מנירוסטה או טיטניום, אם ההחלמה מתקדמת היטב. זכור לעקוב אחר הנחיות מתאימות לטיפול לאחר כדי להבטיח תהליך ריפוי מוצלח ולמזער סיבוכים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן