דף הבית » לא ידעתי » כמה זמן לבשל סלמון בתנור

כמה זמן לבשל סלמון בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לבשל סלמון בתנור

מבוא

סלמון הוא דג פופולרי ומזין שניתן לבשל בדרכים שונות. אחת השיטות הקלות והטעימות היא אפייתו בתנור. במאמר זה, נדריך אותך כיצד לבשל סלמון בתנור כדי להשיג תוצאות מבושלות, רכות וטעימות בצורה מושלמת.

רכיבים

לפני שנצלול לתוך תהליך הבישול, בואו נאסוף את המרכיבים שתזדקקו להם:

  • פילה סלמון
  • שמן זית
  • מלח ופלפל
  • אופציונלי: עשבי תיבול, פרוסות לימון או תבלינים אחרים לבחירתכם

הוראות

1. הכנת הסלמון

התחל בחימום מראש של התנור ל-400 מעלות צלזיוס (200 מעלות צלזיוס). בזמן שהתנור מתחמם, מכינים את פילה הסלמון על ידי שטיפתם במים קרים ומייבשים אותם במגבת נייר. מניחים את הפילטים על תבנית מרופדת בנייר אפייה.

2. תיבול הסלמון

מטפטפים את פילה הסלמון בשמן זית, מוודאים שהם מצופים בצורה אחידה. מפזרים מלח ופלפל על הפילטים, ואם רוצים מוסיפים תבלינים נוספים כמו עשבי תיבול או פרוסות לימון לתוספת טעם.

3. זמן בישול

זמן הבישול של הסלמון בתנור תלוי בעובי הפילטים. ככלל אצבע, אופים את הסלמון כ-12-15 דקות לכל אינץ' עובי. אם הפילטים שלכם דקים יותר, צמצמו את זמן הבישול, ואם הם עבים יותר, הגדילו אותו בהתאם. הסלמון מבושל כשהוא מתקלף בקלות עם מזלג ומגיע לטמפרטורה פנימית של 145 מעלות צלזיוס (63 מעלות צלזיוס).

4. בדיקת ביצוע

כדי לבדוק אם הסלמון מבושל לשלמות, הכנס בעדינות מזלג לחלק העבה ביותר של הפילה וסובב אותו מעט. אם הבשר מתקלף בקלות ונראה אטום, הוא מוכן להוצאתו מהתנור. היזהר לא לבשל יתר על המידה את הסלמון כיוון שהוא עלול להתייבש ולאבד את רגישותו.

5. הצעות הגשה

לאחר שהסלמון מבושל, מוציאים אותו מהתנור ונותנים לו לנוח כמה דקות לפני ההגשה. זה מאפשר למיצים להתפזר מחדש, וכתוצאה מכך דג יותר טעים ולח. הגישו את הסלמון עם התוספות האהובות עליכם, כגון ירקות צלויים, אורז מאודה או סלט טרי.

למדריך ויזואלי כיצד לבשל סלמון בתנור, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה ביוטיוב שמדגים את התהליך שלב אחר שלב.

אם אתה רוצה ללמוד עוד על סלמון, היתרונות התזונתיים שלו וטכניקות בישול שונות, אתה יכול לבקר בוויקיפדיה נמצא כאן .

סיכום

בישול סלמון בתנור הוא דרך פשוטה ונוחה ליהנות מהדג הטעים הזה. על ידי הקפדה על זמן הבישול והטמפרטורה המומלצים, תוכלו להשיג סלמון מבושל בצורה מושלמת עם מרקם רך ומתקלף. התנסו עם תבלינים שונים והגישו אותו לצד הצדדים האהובים עליכם לארוחה בריאה ומשביעה.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן