דף הבית » Wow » כמה זמן לאפות עוף בתנור

כמה זמן לאפות עוף בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן לאפות עוף בתנור

מבוא

בכל הנוגע לבישול עוף, אפייתו בתנור היא שיטה פופולרית ונוחה. בין אם אתם מכינים ארוחת ערב של שבוע או מארחים מפגש מיוחד, לדעת כמה זמן לאפות עוף חיונית להשגת תוצאות עסיסיות וטעימות. במאמר זה ננחה אתכם בתהליך אפיית העוף בתנור, ונספק לכם את זמן הבישול והטמפרטורה האידיאליים לעוף מושלם בכל פעם.

השוואה מהירה

חתך עוף טמפרטורה (°F) זמן בישול
עוף שלם 350 20 דקות לכל קילו
חזה עוף 400 25-30 דקות
ירכי עוף 375 35-40 דקות

אפיית עוף שלם

אם אתם אופים עוף שלם, חממו מראש את התנור ל-350°F (175°C). כלל האצבע הוא לבשל את העוף 20 דקות לכל קילוגרם. לדוגמה, אם יש לך עוף במשקל 4 קילו, אתה אופה אותו במשך כשעה ו-20 דקות. כדי להבטיח שהעוף מבושל במלואו, השתמשו במדחום לבשר כדי לבדוק שהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-165°F (74°C).

אפיית חזה עוף

לחזה עוף ללא עצמות וללא עור, חממו מראש את התנור ל-400°F (200°C). מניחים את חזה העוף על תבנית מרופדת בנייר אפייה או נייר אלומיניום. אופים במשך 25-30 דקות, או עד שהעוף מגיע לטמפרטורה פנימית של 165 מעלות צלזיוס (74 מעלות צלזיוס). זכרו לתת לעוף לנוח כמה דקות לפני החיתוך כדי לשמור על המיצים שלו.

אפיית ירכי עוף

ירכי עוף ידועות בבשר העסיסי ובעל הטעם שלהן. כדי לאפות ירכי עוף, חממו מראש את התנור ל-375°F (190°C). מסדרים את ירכי העוף על תבנית אפייה ואופים במשך 35-40 דקות, או עד שהטמפרטורה הפנימית מגיעה ל-165 מעלות צלזיוס (74 מעלות צלזיוס). העור צריך להיות פריך וזהוב.

עכשיו כשאתה יודע את זמן הבישול והטמפרטורה האידיאליים עבור נתחי עוף שונים, אתה יכול בביטחון לאפות עוף בתנור. נסה עם תבלינים שונים ומרינדות כדי להוסיף טעם לעוף שלך. להשראה נוספת לבישול, בדוק את ערוץ היוטיוב הזה המוקדש למתכוני עוף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן