דף הבית » לא להאמין » כמה זמן אפשר לשמור עדשים מבושלות במקפיא?

כמה זמן אפשר לשמור עדשים מבושלות במקפיא?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אפשר לשמור עדשים מבושלות במקפיא?

מבוא

עדשים מבושלות הן מרכיב מזין ורב-תכליתי שניתן ליהנות ממנו במנות שונות. בין אם בישלתם כמות גדולה של עדשים ובין אם אתם רוצים להכין ארוחה לשבוע, הקפאת עדשים מבושלות יכולה להיות אפשרות נוחה. עם זאת, חשוב לדעת כמה זמן אפשר לאחסן אותם בבטחה במקפיא כדי לשמור על איכותם וטעמם.

השוואה מהירה

שיטת אחסון מֶשֶׁך
מַקפִּיא עד 3 חודשים

אחסון עדשים מבושלות במקפיא

כשמדובר בהקפאת עדשים מבושלות, אחסון נכון הוא המפתח לשימור הטעם והמרקם שלהן. להלן השלבים שיש לבצע:

1. מצננים את העדשים

הניחו לעדשים המבושלות להתקרר לחלוטין לפני שמעבירים אותן לכלי שמתאים למקפיא. זה עוזר למנוע היווצרות עיבוי וגבישי קרח, מה שיכול להשפיע על איכות העדשים.

2. בחר את המיכל הנכון

בחר במיכלים אטומים או שקיות מקפיא לאחסון העדשים המבושלות. הקפד להסיר כל עודפי אוויר מהשקיות לפני איטום שלהן כדי למנוע צריבה במקפיא.

3. תווית ותאריך

סמן את המיכלים או השקיות עם תאריך ההקפאה כדי לעקוב אחר טריותם. זה יעזור לך להשתמש תחילה בעדשים הישנות ביותר ולהימנע מבזבוז.

4. הקפאה

מניחים את המיכלים או שקיות העדשים המבושלות במקפיא. מומלץ לחלק אותם למנות קטנות יותר להפשרה ושימוש מאוחר יותר.

כמה זמן אפשר לשמור עדשים מבושלות במקפיא?

ניתן לשמור עדשים מבושלות במקפיא עד 3 חודשים ללא ירידה משמעותית באיכות. עם זאת, חשוב לציין שככל שהם נשמרים זמן רב יותר, כך המרקם והטעם שלהם עלולים להתדרדר. לקבלת הטעם והמרקם הטובים ביותר, מומלץ לצרוך אותם במהלך 1-2 החודשים הראשונים של ההקפאה.

הפשרה ושימוש בעדשים מבושלות קפואות

כאשר אתה מוכן להשתמש בעדשים המבושלות הקפואות, ישנן מספר שיטות להפשרה:

1. הפשרת מקרר

השיטה הבטוחה היא להעביר את העדשים הקפואות למקרר ולתת להן להפשיר לילה. תהליך הפשרה הדרגתי זה עוזר לשמור על איכותם ומפחית את הסיכון לצמיחת חיידקים.

2. הפשרת כיריים

אם צריך להפשיר את העדשים במהירות, אפשר להניח אותן בסיר ולחמם על אש נמוכה עד להפשרה מלאה. מערבבים מדי פעם כדי למנוע הידבקות או שריפה.

3. הפשרה במיקרוגל

לאפשרות מהירה יותר, אתה יכול להשתמש במיקרוגל כדי להפשיר את העדשים. מניחים אותם בכלי המתאים למיקרוגל ומפשירים אותם באמצעות הגדרת העוצמה הנמוכה של המיקרוגל או פונקציית ההפשרה. הקפידו לערבב אותם מדי פעם כדי להבטיח הפשרה אחידה.

סיכום

ניתן לשמור עדשים מבושלות במקפיא עד 3 חודשים. קירור, אריזה וסימון נכון של העדשים לפני ההקפאה יסייעו לשמור על איכותן. בהפשרה עדיף להשתמש בשיטת המקרר לתוצאות מיטביות. תהנה מהנוחות של עדשים מבושלות זמינות למתכונים האהובים עליך!

למידע נוסף על בישול עדשים ומתכונים טעימים, בדוק את ערוץ היוטיוב הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן