דף הבית » בחירות הגולשים » האומנות המענגת של אפיית בייגלה בתנור

האומנות המענגת של אפיית בייגלה בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

האומנות המענגת של אפיית בייגלה בתנור

מבוא

בייגלה הם חטיף אהוב שאנשים בכל רחבי העולם נהנים ממנו. לפינוקי הבצק המעוותים הללו יש היסטוריה עשירה ולעתים קרובות הם קשורים לגרמניה ולארצות הברית. במאמר זה, נחקור את אומנות אפיית הבייגלה בתנור וכיצד תוכלו ליצור מחדש את החטיף הטעים הזה בנוחות של ביתכם.

ההיסטוריה של הבייגלה

לבייגלה היסטוריה ארוכה ומרתקת שתחילתה בימי הביניים המוקדמים. הם נוצרו במקור על ידי נזירים אירופאים כפרס לילדים שלמדו את תפילותיהם. אומרים שהצורה המעוותת הייחודית של הבייגלה מייצגת זרועות שלובות בתפילה.

עם הזמן, בייגלה צברו פופולריות והתפשטו ברחבי אירופה. הם הפכו פופולריים במיוחד בגרמניה, שם הם נמכרו לעתים קרובות על ידי רוכלי רחוב. מהגרים גרמנים הביאו מאוחר יותר בייגלה לארצות הברית, שם הם הפכו לחטיף עיקרי בערים כמו פילדלפיה וניו יורק.

מרכיבים והכנה

כדי להכין בייגלה בתנור, תזדקק למרכיבים הבאים:

  • 2 ¼ כוסות קמח לכל מטרה
  • 1 כפית מלח
  • 1 כפית סוכר
  • 1 כוס מים חמימים
  • 1 כף שמרים יבשים פעילים
  • 2 כפות חמאה ללא מלח, מומסת
  • מלח גס לזילוף

מתחילים בהמסת הסוכר במים חמימים ואז מפזרים מעל את השמרים. הניחו לו לשבת כ-5 דקות עד שהוא הופך לקצף. בקערה נפרדת מערבבים את הקמח והמלח יחד. לאחר שתערובת השמרים מוכנה, יוצקים אותה לתוך תערובת הקמח יחד עם החמאה המומסת. ללוש את הבצק עד שהוא הופך חלק ואלסטי.

לאחר מכן, מחלקים את הבצק לחלקים קטנים יותר ומגלגלים כל אחד מהם לחבל ארוך. מעצבים את החבל לבייגלה על ידי הצלבת הקצוות זה על זה ולחיצה על תחתית הבייגלה. מניחים את הבייגלה על תבנית מרופדת בנייר אפייה ונותנים להם לתפוח כ-30 דקות.

אפיית הבייגלה

מחממים את התנור ל-425 מעלות צלזיוס (220 מעלות צלזיוס). בזמן שהתנור מתחמם, מביאים סיר גדול של מים לרתיחה. לאחר שהמים רותחים, מוסיפים בזהירות את הבייגלה, אחד או שניים בכל פעם, ונותנים להם להתבשל כ-30 שניות. מוציאים את הבייגלה מהמים בעזרת כף מחוררת ומניחים אותם בחזרה על תבנית האפייה.

מפזרים את הבייגלה במלח גס ואז אופים אותם בתנור שחומם מראש במשך 12-15 דקות או עד שהם מקבלים צבע זהוב. זמן האפייה עשוי להשתנות, אז שימו עין עליהם כדי למנוע השחמה יתרה.

מגישים ומתענגים על בייגלה

לאחר שהבייגלה נאפו לשלמות, מוציאים אותם מהתנור ונותנים להם להתקרר מעט. הגישו אותם חמימים עם רוטב הטבילה האהוב עליכם, כמו חרדל או גבינה. עדיף ליהנות מבייגלה טריים מחוץ לתנור כשהם עדיין רכים וחמים.

סיכום

אפיית בייגלה בתנור היא חוויה מהנה ומתגמלת. בין אם אתם חושקים בחטיף מלוח או מחפשים להרשים את החברים והמשפחה שלכם, בייגלה תוצרת בית בטוח יגיע למקום. אז, הפשילו שרוולים, אספו את המרכיבים שלכם והתכוננו ליהנות מהטעם המענג של בייגלה בתנור!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן