דף הבית » מאמרים » איך תדעו אם הרכב הושכר?

איך תדעו אם הרכב הושכר?

2023-02-06 13:20:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה ליסינג רכב?

ליסינג רכב הוא סוג של מימון המאפשר לך לנהוג ברכב מבלי לשלם את מלוא המחיר מראש. במקום זאת, אתה משלם תשלומים חודשיים לפרק זמן מוגדר, בדרך כלל שנתיים עד ארבע שנים. בתום חוזה הליסינג אפשר לקנות את הרכב או להחזיר אותו לחברת הליסינג.

סימנים שרכב הושכר

ישנם כמה סימנים שיכולים לעזור לך לקבוע אם רכב היה מליסינג. הסימן הכי ברור הוא אם לרכב יש מדבקת ליסינג. מדבקה זו תמוקם בדרך כלל על החלון האחורי או הפגוש. יהיה בו שם ולוגו של חברת הליסינג, וכן תאריך תפוגה של חוזה השכירות.

בדוק את דוח היסטוריית הרכב

דרך נוספת לדעת אם רכב הושכר היא לבדוק את דוח היסטוריית הרכב. דוח זה יפרט את כל הבעלים הקודמים של המכונית, וכן כל חברות הליסינג שהיו בבעלותה. במידה והמכונית הושכרה, היא תופיע בדוח.

חפש רישומי תחזוקה

במידה והמכונית עברה ליסינג, חברת הליסינג לרוב תדרוש מהשוכר לעמוד בקצב התחזוקה השוטפת. זה אומר שלמכונית צריך להיות תיעוד של החלפות שמן, סיבובי צמיגים ושירותים אחרים. אם לרכב יש רקורד של תחזוקה שוטפת, זה סימן טוב שהיא הייתה מוחכרת.

שאל את המוכר

אם אתה עדיין לא בטוח אם המכונית הושכרה, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לשאול את המוכר. הם אמורים להיות מסוגלים לספק לך את המידע הדרוש כדי לקבוע אם המכונית הושכרה או לא.

מה לעשות אם הרכב הושכר

אם אתה מגלה שהמכונית הייתה בליסינג, יש כמה דברים שכדאי לעשות. ראשית יש לוודא כי חוזה השכירות בוטל. אינך רוצה להיות אחראי לכל התשלומים שנותרו על חוזה השכירות. שנית, יש לוודא שהמכונית טופלה כראוי. חברות הליסינג דורשות לרוב תחזוקה שוטפת, לכן יש לוודא כי הרכב עבר טיפול כנדרש.

ליסינג רכב יכול להיות דרך מצוינת להשיג רכב מבלי לשלם את מלוא המחיר מראש. אבל חשוב לוודא שהמכונית הושכרה כהלכה ושההשכרה הופסקה. אם אינך בטוח, תוכל לבדוק את דוח היסטוריית הרכב, לחפש רישומי תחזוקה או לשאול את המוכר.

למידע נוסף, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן