דף הבית » מעניין » איך יודעים אם מישהו חסם אותי בוואטסאפ?

איך יודעים אם מישהו חסם אותי בוואטסאפ?

2023-03-02 07:24:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

סימנים שמישהו חסם אותך בוואטסאפ

אם אתה חושד שמישהו חסם אותך בוואטסאפ, יש כמה סימנים מודיעים שאתה יכול להיזהר מהם. המשך לקרוא כדי לגלות כיצד לדעת אם מישהו חסם אותך ב-WhatsApp.

1. אתה לא יכול לראות את תמונת הפרופיל שלהם

אחד הסימנים הברורים ביותר לכך שמישהו חסם אותך בוואטסאפ הוא אם אינך יכול לראות יותר את תמונת הפרופיל שלו. אם אתה כבר לא יכול לראות את תמונת הפרופיל שלהם, זה יכול להיות שהם חסמו אותך או מחקו את החשבון שלהם.

2. אתה לא יכול לראות את עדכוני הסטטוס שלהם

סימן נוסף לכך שמישהו חסם אותך בוואטסאפ הוא אם אינך יכול לראות יותר את עדכוני הסטטוס שלו. אם אתה כבר לא יכול לראות את עדכוני הסטטוס שלהם, זה יכול להיות שהם חסמו אותך או מחקו את החשבון שלהם.

3. אתה לא יכול לשלוח להם הודעות

אם אתה מנסה לשלוח הודעה למישהו והיא לא מצליחה להעביר, זה יכול להיות שהוא חסם אותך. אם אתה ממשיך לקבל את הודעת "ההודעה נכשלה לשלוח" כשאתה מנסה לשלוח הודעות למישהו, זה יכול להיות שהוא חסם אותך.

4. אתה לא יכול לראות את הסטטוס האחרון שנראה שלהם

אם אתה כבר לא יכול לראות את הסטטוס האחרון של מישהו, זה יכול להיות שהוא חסם אותך. אם אתה כבר לא יכול לראות את הסטטוס שנראה לאחרונה, זה יכול להיות שהם חסמו אותך או מחקו את החשבון שלהם.

5. אתה לא יכול לבצע שיחות קוליות או וידאו

אם אתה מנסה לבצע שיחת קול או וידאו למישהו וזה לא מצליח להתחבר, זה יכול להיות שהוא חסם אותך. אם אתה ממשיך לקבל הודעת "השיחה נכשלה" כשאתה מנסה לבצע שיחות קוליות או וידאו למישהו, זה יכול להיות שהוא חסם אותך.

סיכום

אם אתה חושד שמישהו חסם אותך בוואטסאפ, יש כמה סימנים מודיעים שאתה יכול להיזהר מהם. אם אינך יכול יותר לראות את תמונת הפרופיל שלהם, עדכוני סטטוס, סטטוס שנראה לאחרונה, או אם אינך יכול לשלוח להם הודעות או לבצע שיחות קוליות או שיחות וידאו, זה יכול להיות שהם חסמו אותך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן