דף הבית » בחירות הגולשים » איך אני יכול לדעת אם הטלפון שלי מוצלח?

איך אני יכול לדעת אם הטלפון שלי מוצלח?

2023-03-02 20:29:00+02:00
השאירו פרטים ונחזור מיד:

מה זה האזנת טלפון?

האזנת טלפון היא תרגול של יירוט והקלטת שיחות טלפון ללא ידיעת הצדדים המעורבים. זה לא חוקי ברוב המדינות, אבל ממשלות עשויות להשתמש בו כדי לפקח על חשודים בפושעים או טרוריסטים. הוא משמש גם חוקרים פרטיים לאיסוף ראיות למקרים משפטיים.

סימנים לכך שהטלפון שלך מוצלח

ישנם מספר סימנים שעשויים להצביע על כך שמאזנים לטלפון שלך. אלו כוללים:

  • רעשי רקע חריגים במהלך שיחות
  • חיי סוללה נמוכים באופן בלתי צפוי
  • פעילות חריגה בחשבון הטלפון שלך
  • הטלפון שלך נדלק ומכבה מעצמו
  • הטלפון שלך מתחמם כאשר אינו בשימוש

רעשי רקע חריגים במהלך שיחות

אם אתה שומע לחיצות, זמזומים או רעשים מוזרים אחרים במהלך שיחות הטלפון שלך, זה יכול להיות סימן שמאזנים לטלפון שלך. הסיבה לכך היא שמכשירי הקשה משתמשים בתהליך שנקרא "הזרקת אות" כדי ליירט שיחות. תהליך זה עלול לגרום להפרעות בקו, וכתוצאה מכך לרעשים מוזרים.

חיי סוללה נמוכים באופן בלתי צפוי

אם הסוללה של הטלפון שלך מתרוקנת מהר מהרגיל, זה יכול להיות סימן שמאזנים לטלפון שלך. הסיבה לכך היא שמכשירי הקשה צורכים הרבה חשמל, מה שעלול לגרום לסוללה שלך להתרוקן מהר מהרגיל.

פעילות חריגה בחשבון הטלפון שלך

אם אתה מבחין בפעילות חריגה כלשהי בחשבון הטלפון שלך, כגון שיחות למספרים לא מוכרים או שיחות בינעירוניות שלא ביצעת, זה יכול להיות סימן שמאזנים לטלפון שלך. הסיבה לכך היא שמכשירי הקשה משתמשים בתהליך שנקרא "העברת שיחות" כדי ליירט שיחות.

מה לעשות אם הטלפון שלך מוצלח

אם אתה חושד שמאזנים לטלפון שלך, הדבר הראשון שעליך לעשות הוא לפנות לספק שירותי הטלפון שלך. הם יוכלו להגיד לך אם הטלפון שלך מוצלח ואם כן, איך לעצור את זה. עליך לפנות למשטרה גם אם אתה סבור שהטלפון שלך מוצלח באופן לא חוקי.

אתה יכול גם לנקוט בצעדים כדי להגן על הטלפון שלך מפני הקשה. אלה כוללים שימוש בסיסמה מאובטחת, הימנעות מרשתות Wi-Fi ציבוריות ושימוש בתוכנת הצפנה. אתה יכול גם להשתמש בטלפון "צורב", שהוא טלפון חד פעמי שלא ניתן להקיש עליו.

למידע נוסף, בקר בדף ויקיפדיה על הקשה בטלפון .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן